Min nya inredningsblogg

I den här bloggen kommer jag att skriva om inredning samt tips på saker och förändringar som man kan göra i sin lägenhet; eller hur man nu bor, antingen med nya saker eller med det man redan har.

Nu i kväll har jag fixat klart mitt skåp med lådor som jag köpte på second hand för två månader sedan. Målningen av det gjorde jag nästan med detsamma, men tapetproverna som jag hade beställt tog ett par veckor på sig att komma, så skåpet har stått ofärdigt ett tag. Men idag plockade jag fram tapetklister, pensel och roller och fixade det klart. Det blev så fint och jag är så nöjd.
Bilder och en lite närmare beskrivning på det kommer i ett senare inlägg. Vilken/vilka färger det har får ni också se då.

Eftersom den här bloggen är ny för mig undrar jag vad som är intressant för er att läsa om? Vad skulle ni vilja att det fanns med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0