Fredagen är veckans dag för mys

Såhär ser det ut till vänster om mig just nu när jag sitter vid datorn lite och njuter av fredagsmys. Har fått en liten ding på zebramönster. Kan bara inte få nog av det helt enkelt. =) Är tagen med mobilen, så inte världens bästa skärpa direkt, men äsch. :P
Somnade vid kl. (hör å häpna) 21:00 tidigare ikväll förut, men vaknade av mobilen vid ca. kl. 00:00 och kunde inte somna om, så nu blir det lite försenat fredagsmys i alla fall. Det är ju inte fredag utan fredagsmys. Antingen blir det en kul film, eller så kanske jag borde se Idol-reprisen på datorn?! Vi får se. =)



Ha en bra kväll. Jag ska mumsa ugnsbakade chips, dipp o morötter och bara slappa nu... =)

Kommentarer
Postat av: Linn

härligt me zebra mönster. Jag tror jag har en kudde som din, man blir så glad av de randiga, själv hade jag oxå zebra randiga blomkrukor.... :) Kram

2010-10-02 @ 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0