Grattis kanelbullen på kanelbullens dag ;)

Idag är det kanelbullens dag, så ikväll tror jag att jag ska baka lite - dagen till ära. ;)
Fick sluta tidigare från det ena jobbet idag, så nu passar jag på att tvätta ett par maskiner och fixar å donar lite här hemma. Behövs ibland. :) Sen blir det lite jobb för första gången på mitt andra jobb sen i kväll - ska bli superkul och spännande!

Ska nog åka till jysk snart också å titta om jag kan hitta en bra snygg förvaringsbox till alla sladdar, tv-spelsdosor, tv-box osv som ligger under tv´n, så det blir lite ordning. Lite färg ska jag allt åka och köpa med - nu är det snart mini-skrivbordets tur å bli lite fixat och tillpiffat. ;)



" subst. -en - ar * bulle av vetedeg i form av snurra, kryddad med kanel" /Nordsteds svenska ordbok

MUMS MUMS!

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 02:35:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0