Ska komma igång å skriva här igen efter ett helt år

Såg nu att det nästan var ett helt år sedan jag la in ett inlägg i den här bloggen. Ska bli ändring på det nu. Har pysslat massor på senaste tiden, så tänkte att jag ska försöka lägga in lite bilder på det lite då och då och uppdatera lite mer om vad som händer i min vardag också såklart.

Börjar nystarten i bloggen med en bild på min nya stol som jag gillar nu efter att den har piffats upp lite. Äntligen passar den in hos mig. :P
Jag gav den en liten makeover för ett par veckor sedan och det behövdes kan jag lova! =) Jag brukar inte tänka på hur möbler ser ut när jag köper dem, för färg och mönster på trä och tyg går alltid att ändra på, så därför var det nog en gåta för många att den över huvud taget fick följa med hem.

Här kommer en före- och efterbild på min lilla favorit!


Före och efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0