Slappsöndag =)

Idag har det varit en lugn dag. Har haft lite besök av mamma, min morbror och min söta lilla hund. Det var mysigt och gott med lite fika och besök. :) Igår blev det en spontan kväll med film, vin och utgång med Elin och Jonas. Var den roligaste kvällen på länge - en kväll full av skratt och flum. Härligt härligt...! Kvällen avslutades hemma hos Elins granne Kristine där det blev pizzaätning och bugg bland annat. ;D Petter och Kristine bjöd också på fin allsång. ;)

Saknar lilla Wilmis, men hon har det fint hos mamma under tiden jag jobbar. Här är en bild från den första natten jag hade Wilma. Hon är fortfarande liten, men då var hon verkligen en liten plutt. =)



GODNATT, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0